Informace o reklamacích a vrácení zboží


Reklamace

Pokud si přejete zboží reklamovat, prosím kontaktujte nás zde. Podle povahy problému s Vámi domluvíme postup řešení reklamace.


Vrácení v zákonné lhůtě

Pokud si přejete zboží vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě, zašlete je zpět na adresu:


quality cases s.r.o.
Řípská 960/9a
Brno
627 00

Možnosti řešení jsou: výměna zboží, nebo vrácení peněz.


Výměna:

  • Vyberte zboží z našeho eshopu https://prislusenstvi.cz na výměnu
  • Pošlete nám odkaz emailem (kontakty zde), nebo do zásilky napište název zboží
  • Vždy je potřeba uvést číslo objednávky

Vrácení peněz:

  • Pošlete nám emailem číslo účtu (kontakty zde), nebo jej napište do zásilky
  • Vždy je potřeba uvést číslo objednávky


Upozornění: vracené zboží prosím nezasílejte s dobírkou. Takové zásilky není možné převzít.

Formulář pro vrácení zásilky